fredag 5 september 2014

Beställa via internet.....

.... kan ha sina sidor. Jag beställde kartor mm via http://www.resebokhandeln.com/  den 26 augusti.  Albaniens karta, Albanien resehandbok, en guidebok om Grekland, allt skulle komma om ett par dagar. Betalningen gick iväg samma dag. 
 I förrgår fick jag för mig att jag hade glömt beställa Albaniens karta och skickade iväg beställningen, idag kom den! Det var då jag upptäckte att jag inte hade fått den första beställningen och nu är det 8 dagar sedan den gjordes :(
Jag har skickat 2 mail till dem, men inte fått något svar. Kommer paketet på måndag så har jag nu 2 Albanska kartor, om någon skulle vara intresserad :)



4 kommentarer:

  1. Kan du inte avbeställa eller skicka tillbaka om du skulle få två st. ?

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Aj då. Hoppas det löser sej och du kan få avbeställa. Eller skicka tillbaka en.

    SvaraRadera
  3. HIttade er på Freedom Travel och tittade in. Ha det bra!

    SvaraRadera
  4. Oisann, håper det løser seg! Jeg skal faktisk til Albania om litt over en måned selv, når er det dere reiser? :)

    SvaraRadera