tisdag 19 juli 2011

"Ställplats"

Sommartid då blir "vår" lilla gatstump "ställplats" Lillvik. Förr var det camping i trädgården, visst det var även husvagnar men de var inte så stora som nu. Det gäller att ha förstående grannar och det tror vi att vi har :)
 Jag kan tillägga att i Ulricehamn finns nu en "ställplats" eller man ska kanske säga P-plats för husbilar nere vid sjön, nära till kallbadhuset, restauranger och affärer. Den är så ny så jag vet inte om det finns någon form av service, men det ska jag ta reda på.

Vår egen husbil saknas på bilden.....den fick inte plats :(
Den svenska sommaren kom av sig, men ha hopp alla semesterfirare dom lovar värme till nästa vecka.

2 kommentarer:

  1. Det gäller att ha tålamod med vädret :-) Själv var jag överlycklig när jag hittade en skuggad parkeringsplats under tiden jag handlade mat i värmen.

    SvaraRadera
  2. Ja vädret ja, det är som det är det. Man får gotta sig m en god bok eller nåt om vädret inte är bra.

    SvaraRadera