fredag 21 januari 2011

Hos "frissan" och nytt Sverigebesök

När kompisen var här klippte hon håret på mig och igår fick jag hjälp av en husbilskompis att fixa permanenten. Skönt att få lite lockar i mitt annars så spikraka hår. Och idag har jag färgat det, men inte blev det den färg som jag trodde, det blev svart i stället för kastanjebrunt....inte lätt med språket på förpackningarna :-) På kvällen gick vi, ett gäng på 13 pers, till restaurangen och åt grillade revbensbjäll med tillbehör. Vi blev underhållna med irländsk musik av tre killar med gitarrer. Vi 22 tiden var det dags för avfärd till Malagas flygplats för att hämta nytt sverigabesök. Vi hade lite problem med att hitta varandra, eftersom jag gett fel instruktioner, men med telefonens hjälp fann vi varandra till slut och kunde återvända till Torre del Mar. Vädret idag STORM.

2 kommentarer:

  1. Visst ser jag väl rätt.....att det är Matte och Johanna som är och hälsar på.....hoppas att hon är över sin flyrädsla nu när hon har provat på det.

    SvaraRadera
  2. Bra med hjälpsamma kompisar. Kul med ytterligare besök.
    Ha det bra!

    SvaraRadera